Saan Jaarverslag 2021 – 2022 is uit!

Wij geloven in open en transparant ondernemen. Daarom brengt Saan jaarlijks een online jaarverslag uit, waarin we uitgebreider verslag doen dan alleen de financiële cijfers en de onderbouwing. Omdat we afgelopen jaar een keer overgeslagen hebben, dit keer een mooi dubbelnummer over de jaren 2021 en 2022!

125 jaar experts in beweging

Afgelopen jaar bestond Saan 125 jaar. Al 125 jaar zijn wij ‘experts in beweging’. We zijn trots op ons bedrijf, de ontwikkelingen die het in die 125 jaar heeft doorgemaakt en onze dienstverlening. Samen met onze medewerkers, hun vrienden, familie en onze relaties hebben we daarom ons 125-jarig bestaan uitgebreid gevierd. We openden onze nieuwe locatie in Diemen na een indrukwekkende Saan Verhuisparade. De handen gingen uit de mouwen en de voetjes van de vloer tijdens een sportief en gezellig zomerfeest. En tijdens een zonovergoten open dag showden we onze nieuwe vestiging aan familie, vrienden en relaties. We ontvingen toen ook uit handen van onze burgemeester van Diemen, Erik Boog, de bestendiging van het Predicaat Koninklijk. In het jaarverslag vind je meer over de festiviteiten van het afgelopen jaar.

Gewoon groen geregeld

In het jaarverslag lees je ook over onze inspanningen op het gebied van duurzaamheid. Sinds de start van onze deelname aan de CO2-Prestatieladder weten we ieder jaar de CO2-voetafdruk van ons bedrijf te verminderen. Door te investeren in schoner materieel, met schonere motoren en mogelijkheden om elektrisch te rijden en te draaien. Door onze panden te verduurzamen. Door mooie samenwerkingsverbanden aan te gaan met andere bedrijven. Bovendien helpen we ook andere bedrijven hun logistiek efficiënter én groener te organiseren. Ook hierover is meer te vinden in dit jaarverslag.

Zorg voor kwaliteit, veiligheid en natuurlijk: onze medewerkers

Als Koninklijk bedrijf hebben we een onberispelijke staat van dienst. Voor ons is de zorg voor kwaliteit en veiligheid vanzelfsprekend. De zorg voor onze omgeving is dat ook. Maar dat kunnen we natuurlijk niet zonder onze gedreven, daadkrachtige, servicegerichte en resultaatgerichte collega’s. Onze medewerkers zijn het die dag in dag uit onze beloften waarmaken, de kwaliteit leveren, net die stap extra doen voor onze klanten, veilig en bewust handelen en de projecten die we mogen uitvoeren tot een goed einde brengen. Daarom naast een overzicht van wat we doen op het gebied van Kwaliteit & Veiligheid ook meer informatie over de zorg voor onze medewerkers.

Nieuwsgierig geworden? Lees dan hier ons Saan Jaarverslag 2021-2022!

Terug naar nieuwsoverzicht